Regulamin sprzedaży i rezerwacji biletów
REGULAMIN REZERWACJI I SPRZEDAŻY BILETÓW W TEATRZE DRAMATYCZNYM IM. JERZEGO SZANIAWSKIEGO W PŁOCKU
§ 1. REZERWACJA I SPRZEDAŻ BILETÓW INDYWIDUALNYCH ORAZ VOUCHERÓW
- Rezerwacji można dokonywać w Biurze Obsługi Widza od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00 telefonicznie pod numerem 24 266 38 08 oraz 24 262 48 40 lub osobiście w siedzibie Biura. W lipcu, sierpniu Biuro Obsługi Widza nie przyjmuje rezerwacji. W okresach okołoświątecznych godziny pracy ustalane są odrębnie, a informacja o zmianach godzin pracy pojawia się na stronie internetowej www.teatrplock.pl.
- Rezerwacja wymaga podania pracownikowi Biura Obsługi Widza:
- imienia i nazwiska osoby rezerwującej lub nazwy firmy,
- numeru telefonu kontaktowego,
- adresu poczty elektronicznej.
- Rezerwacji można dokonać najpóźniej na 7 dni przed datą wybranego wydarzenia. Pracownicy Biura Obsługi Widza na prośbę Klienta, uwzględniając możliwości Teatru, mogą indywidualnie dokonywać rezerwacji z pominięciem powyższego terminu.
- Termin wykupu zarezerwowanych biletów każdorazowo ustalony jest przez pracownika Biura Obsługi Widza jednakże nie później niż na 5 dni od daty dokonania rezerwacji i nie później niż 7 dni przed datą Wydarzenia. Jeżeli termin dokonania rezerwacji uniemożliwia wykup we wskazanym terminie należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Widza. Brak wykupu biletów we wskazanych powyżej terminach skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji i skierowaniem miejsc do ponownej sprzedaży.
- Płatności za zarezerwowane bilety indywidualne należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Teatru 23 1020 1026 0000 1102 0233 3318 lub gotówką w Kasie Teatru. W przypadku płatności przelewem w tytule przelewu należy podać dane rezerwującego oraz numer rezerwacji oraz niezwłocznie przesłać potwierdzenie przelewu w formie druku przelewu lub potwierdzenia wygenerowanego za pośrednictwem bankowości elektronicznej mailowo: biuro-widza@teatrplock.pl lub faksem na numer: 24 266 38 04. Za datę wpłaty należności dokonywanej przelewem uważa się dzień wpływu należności na konto Teatru.
- Opłacone bilety można odbierać w kasie Teatru do dnia wydarzenia. Z uwagi na komfort widzów prosimy o odbiór najpóźniej na pół godziny przed rozpoczęciem wydarzenia.
§ 2. REZERWACJA I SPRZEDAŻ BILETÓW GRUPOWYCH
- Rezerwacji można dokonywać w Biurze Obsługi Widza od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00 telefonicznie pod numerem 24 266 38 08 oraz 24 262 48 40 lub osobiście w siedzibie Biura. W lipcu, sierpniu Biuro Obsługi Widza nie przyjmuje rezerwacji. W okresach okołoświątecznych godziny pracy ustalane są odrębnie, a informacja o zmianach godzin pracy pojawia się na stronie internetowej www.teatrplock.pl.
- Rezerwacja grupowa jest dokonywana na co najmniej 20 (dwadzieścia) biletów na jedno wydarzenie w tym samym terminie.
- Rezerwacja grupowa wymaga podania pracownikowi Biura Obsługi Widza:
- danych teleadresowych grupy,
- imienia i nazwiska osoby rezerwującej,
- numeru telefonu kontaktowego,
- adresu poczty elektronicznej.
- Rezerwacji grupowej można dokonać najpóźniej na 7 dni przed datą wybranego wydarzenia. Pracownicy Biura Obsługi Widza na prośbę Klienta, uwzględniając możliwości Teatru, mogą indywidualnie dokonywać rezerwacji z pominięciem powyższego terminu.
- Zarezerwowane bilety w drodze rezerwacji grupowej należy wykupić w terminie ustalonym z pracownikiem Biura Obsługi Widza jednak nie później niż 14 dni od daty dokonania rezerwacji grupowej i nie później niż 7 dni przed datą wydarzenia. Jeżeli chodzi o rezerwacje grupowe na spektakle dziecięce, odbywające się przed południem w tygodniu termin realizacji ustala pracownik Biura Obsługi Widza. Niewykupienie biletów we wskazanym terminie powoduje anulowanie rezerwacji grupowej.
- Płatności za zarezerwowane bilety grupowe należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Teatru, podany w potwierdzeniu rezerwacji lub gotówką w Kasie Teatru. W przypadku płatności przelewem w tytule przelewu należy podać dane rezerwującego oraz numer rezerwacji oraz niezwłocznie przesłać potwierdzenie przelewu w formie druku przelewu lub potwierdzenia wygenerowanego za pośrednictwem bankowości elektronicznej mailowo: biuro-widza@teatrplock.pl lub faksem na numer: 24 266 38 04. Na prośbę zamawiającego wystawiamy fakturę przelewową. Za datę wpłaty należności dokonywanej przelewem uważa się dzień wpływu należności na konto Teatru.
- Opłacone bilety grupowe można odbierać w kasie Teatru do dnia wydarzenia. Z uwagi na komfort widzów prosimy o odbiór najpóźniej na pół godziny przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Bilety z rezerwacji grupowych wydawane są za okazaniem kasjerowi:
- potwierdzenia rezerwacji/zamówienia;
- potwierdzenia przelewu w przypadku wyboru takiej formy płatności.
§ 3. KASA BILETOWA TEATRU
- Sprzedaż bezpośrednią biletów indywidualnych i grupowych prowadzi Kasa Teatru czynna od wtorku do piątku w godz. 09.00 - 13.00 oraz 16.00 – 18.00. Dodatkowo Kasa czynna jest w sobotę i w niedzielę godzinę przed rozpoczęciem wydarzenia. W przypadku wydarzeń odbywających się w godzinach innych niż wymieniono powyżej Kasa czynna jest również na godzinę przed rozpoczęciem. W lipcu, sierpniu Kasa Teatru nie prowadzi sprzedaży. W okresach okołoświątecznych godziny pracy kas ustalane są odrębnie, a informacja o zmianach godzin pracy pojawia się na stronie internetowej Teatru www.teatrplock.pl.
- Płatności za bilety w kasach Teatru można dokonywać gotówką lub kartą płatniczą. Teatr nie odpowiada za ewentualne przerwy w obsłudze płatności kartą płatniczą spowodowane przez operatora systemu.
- Faktury VAT wystawiane są na wniosek Klienta na podstawie wystawionego i wydanego Klientowi paragonu. Klient powinien zgłosić wniosek o fakturę w chwili dokonywania zakupu biletów, ale nie później niż w terminach wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
- Pracownicy Kasy nie dokonują rezerwacji telefonicznych.
- Na 15 minut przed spektaklem sprzedawane są tylko bilety na bieżący tytuł.
- Całodobowo bilety na wydarzenia Teatru można zakupić przez Internet wchodząc na stronę www.teatrplock.pl W tym przypadku obowiązują zasady sprzedaży, płatności i dystrybucji biletów zapisane w Regulaminie rezerwacji i zakupu biletów oraz produktów przez stronę internetową www.teatrplock.pl.
§ 4. ULGI I PROMOCJE CENOWE
- Bilety ulgowe są dostępne dla:
- uczniów, studentów do ukończenia 26. roku życia
- emerytów i rencistów po 60. roku życia
- osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów.
- Aktualne zniżki i promocje dostępne są na stronie internetowej www.teatrplock.pl. Szczegółowych informacji udzielają także pracownicy biura Obsługi Widza i Kasy Teatru.
- Zniżki nie obowiązują w przypadku zakupu biletów przez Internet.
- Osoba korzystająca z przysługującej zniżki jest zobowiązana do okazania stosownego dokumentu uprawniającego do zniżki przy zakupie biletu oraz przy wejściu do Teatru.
- Teatr zastrzega sobie prawo do nieudzielania zniżek na wybrane wydarzenia.
- Teatr zastrzega sobie prawo do sprzedaży biletów na wybrane wydarzenia w ramach specjalnych promocji cenowych, ustalanych indywidualnie.
§ 5. ZWROTY BILETÓW I REKLAMACJE
- Teatr zastrzega sobie prawo do zmiany repertuaru.
- Prosimy o rozważne dokonywanie zakupów, ponieważ nie ma możliwości zwrotu biletów i żądania zwrotu pieniędzy, chyba, że wydarzenie zostało odwołane lub przełożone. Powyższe nie narusza praw konsumenta, zgodnie z art. 38 pkt. 12) ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827 z późn. zmianami).
- W przypadku odwołania wydarzenia, Klienci, którzy dokonali na nie rezerwacji lub zakupili bilet zostaną o tym fakcie poinformowani przez Teatr niezwłocznie w formie wiadomości email wysłanej na wskazany adres i/lub telefonicznie na wskazany numer.
- Klient, pod rygorem utraty prawa do zwrotu biletu, powinien zgłosić zwrot w Kasie Teatru nie później niż w terminie 30 dni od daty wydarzenia, którego dotyczył bilet.
- Zwrot zapłaconej za bilet kwoty nastąpi na podstawie dostarczonego biletu i dokumentu sprzedaży (paragon, faktura VAT) w formie jakiej dokonano zapłaty.
- Klient nie ma prawa ubiegania się o zwrot poniesionych kosztów dodatkowych, takich jak hotel, dojazd itd.
§ 6. INFORMACJE DLA WIDZÓW
- Prosimy o przybycie do Teatru odpowiednio wcześniej.
- Osoby spóźnione będą wpuszczane na widownię dopiero w trakcie przerwy, jeżeli została ona przewidziana podczas wydarzenia.
- Widzowie posiadający bilety ulgowe mogą zostać poproszone przy wejściu do Teatru do okazania aktualnego dokumentu uprawniającego do zniżki. W przypadku braku dokumentu widz zobowiązany jest do uiszczenia dopłaty w kasie Teatru przed wydarzeniem, a ewentualne ryzyko związane ze spóźnieniem oraz wszelkie inne niedogodności wynikające z nieokazania dokumentu obciążają widza.
- Teatr zastrzega sobie prawo do odmówienia posiadaczowi biletu wstępu na wydarzenie w przypadkach uzasadnionych względami bezpieczeństwa a także stwierdzenia, że posiadacz biletu jest w stanie nietrzeźwym lub może być w posiadaniu broni lub innych przedmiotów mogących stanowić zagrożenie.
- Na widowni obowiązuje absolutny zakaz spożywania jedzenia.
- Osoby przebywające na widowni zobowiązane są do wyłączenia sygnałów w telefonach komórkowych, zegarkach elektronicznych i innych urządzeniach emitujących sygnały dźwiękowe.
- Nagrywanie dźwięku, fotografowanie lub filmowanie podczas wydarzenia jest zabronione. Osoby nie przestrzegające zakazu zostaną przez Obsługę Widowni wyproszone z sali. W takich przypadkach nie przysługuje zwrot należności za zakupiony bilet, ani jego wymiana.
- Na terenie Teatru obowiązuje całkowity zakaz palenia.
- Widzowie nie stosujący się do instrukcji pracowników Obsługi Widowni Teatru w przypadku naruszenia regulaminu lub powodujący zagrożenie dla bezpieczeństwa pozostałych widzów zostaną poproszeni o opuszczenie Teatru. W takim przypadkach nie przysługuje zwrot należności za zakupiony bilet, ani jego wymiana.
§ 7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”), informujemy, iż Administratorem danych osobowych jest Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego z siedzibą w Płocku (09-400), ul. Nowy Rynek 11, wpisany do rejestru z numerem NIP: 774-00-21-69, nr REGON: 000286835.
- Z Inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora można się skontaktować: e-mail: iod@teatrplock.pl, 24/266 38 01.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- skutecznej obsługi rezerwacji (przesłanie potwierdzenia, informacja o ewentualnych zmianach w repertuarze) i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
- zawarcia i realizacji umowy sprzedaży biletu, Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. b RODO;
- obsługi reklamacji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
- wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze związanych z rachunkowością, podatkami, archiwalnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Ewentualnie w celu dochodzenia i obrony roszczeń, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale często konieczne np. w celu dokonania rezerwacji. W przypadku niepodania danych niemożliwe jest zarezerwowanie biletów. Podanie danych jest również warunkiem zawarcia i realizacji umowy. Niepodanie danych może uniemożliwić jej zawarcie.
- Posiada Pani/Pan prawo do:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii danych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
- prawo ograniczenia przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
- prawo do przenoszenia danych osobowych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 20 RODO,
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi oraz, gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, w tym w przypadku profilowania. Administratorowi nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
- przez czas dokonania rezerwacji;
- przez okres obowiązania umowy, rozpatrzenia reklamacji, a po tym okresie, również
- przez okres przewidziany przepisami prawa - na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, na gruncie obecnych przepisów jest to okres 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy;
- po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego Twoje dane zostały zebrane (np. realizacja umowy, przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy), Twoje dane będą̨ przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi u nas przepisami archiwalnymi oraz przez okres niezbędny dla obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec nas, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- W związku z pandemią wirusa SARS-CoV-2, wywołującego COVID-19, Teatr jako administrator danych stosuje wytyczne opracowane przez Głównego Inspektora Sanitarnego.
- Zgodnie z w/w wytycznymi będziemy przetwarzać Państwa dane przekazane nam w dodatkowym oświadczeniu. Mogą one być wykorzystywane w celu podjęcia niezbędnych działań związanych ze zwalczaniem epidemii, bezpieczeństwa personelu, a także do przekazania danych służbom sanitarnym lub kryzysowym w razie stwierdzenia zakażenie koronawirusem SARS CoV-2.
- Obowiązek informacyjny RODO związany z w/w celami przetwarzania znajduje się w treści oświadczenia.
BIURO OBSŁUGI WIDZA Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego
REZERWACJA
tel. 24 266 38 08, 24 262 48 40
KASA BILETOWA
tel. 24 266 38 17