Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, iż na stronie internetowej Administratora znajduje się obowiązek informacyjny (zgodnie z art. 13 RODO), w którym wskazujemy w jaki sposób Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego ul. Nowy Rynek 11; 09-400 Płock. Prosimy o zapoznanie się z niniejszą klauzulą informacyjną

ROZUMIEM

Modernizacja osprzętu elektrycznego i akustycznego

Duża Scena

System nagłośnienia głównego sceny dużej teatru składa się z następujących elementów:
- Kanał Lewy 9 x Meyer Sound LINA
- Kanał Prawy 9 x Meyer Sound LINA
- Kanał Centralny 1 x Meyer Sound UPQ-D1
- Subbas 4 x Meyer Sound 900 LFC
- Front Fill 6 x Meyer Sound MM-4XP
- In Fill 2 x Meyer Sound UPJ-1P
- dogłośnienia na balkonach 2 x Meyer Sound UP Junior

Na widowni zainstalowany jest system Surround składający się z 14 x Meyer Sound UP Junior sterowanych z procesora efektowego TiMax SoundHub.

System nagłośnienia sterowany jest za pomocą 2 procesorów DSP Meyer Sound Galaxy 816.

W kabinie realizatora zainstalowana jest konsoleta Digico SD9 wyposażona w interface Optocore oraz Waves. Do dyspozycji realizatora jest pakiet wtyczek Waves Diamond.

Konsoleta połączona jest z rackami przyłączeniowymi na scenie za pomocą sieci światłowodowej Optocore z wykorzystaniem AutoRoutera Route66. Do dyspozycji realizatorów na scenie znajdują się 2 racki przyłączeniowe Digico SD-Rack z wyprowadzonymi złączami na panele przyłączeniowe znajdujące się po obydwu stronach sceny. Realizatorzy mają również możliwość podłączenia drugiej konsolety Digico SD9, SD11 lub jakiejkolwiek innej Digico (tzw. monitorowej) wyposażonej w interface Optocore na złączach OpticalCon Duo.

Z uwagi na umiejscowienie reżyserki w kabinie zastosowano 2 monitory odsłuchowe bliskiego pola Meyer Sound Amie, które zapewniają spójność brzmienia z systemem nagłośnieniowym zainstalowanym na widowni dużej sali teatru.

Na potrzeby przyjezdnych produkcji przewidziano przyłącza CAT5E, BNC 75 Ohm oraz analogowe umożliwiające podłączenie swoich urządzeń dźwiękowych do istniejącej infrastruktury dźwiękowej teatru. Przyłącza te zlokalizowane są po obydwu stronach sceny oraz na widowni. Podłączone do nich sygnały mogą zostać przełączone wg potrzeb w krosownicy znajdującej się w szafie sprzętowej.

System mikrofonów bezprzewodowych stanowi 20 kanałów Shure ULX-D z mikrofonami do ręki SM58/Beta58 oraz nagłownymi DPA d-fine 4088.

Systemy bezprzewodowe monitorowane są przez specjalistyczne oprogramowanie teatralne Wavetool Platinum służące do zarządzania oraz monitorowania stanu pracy wszystkich systemów bezprzewodowych z możliwością ich niezależnego odsłuchania.

Scena Kameralna

System nagłośnienia głównego małej sceny teatru składa się z następujących elementów:
- Kanał Lewy 1 x Meyer Sound UPQ-1P
- Kanał Prawy 1 x Meyer Sound UPQ-1P
- Subbas 2 x Meyer Sound 750 LFC
- In Fill 2 x Meyer Sound UPJ-1P
- Stage Monitor/Fill 2 x Meyer Sound UPJ-1P

Dodatkowo dookoła widowni zainstalowany jest system Surround składający się z 8 x Meyer Sound UPM1P.

System nagłośnienia sterowany jest za pomocą procesora DSP Meyer Sound Galaxy 816.

W kabinie realizatora zainstalowana jest konsoleta Digico SD9 wyposażona w interface Optocore oraz Waves. Do dyspozycji realizatora jest pakiet wtyczek Waves Diamond.

Konsoleta połączona jest z rackiem przyłączeniowym znajdującym się w szafie sprzętowej za pomocą sieci światłowodowej Optocore. Do dyspozycji realizatorów na scenie znajdują się panele przyłączeniowe z wyprowadzonymi złączami XLR, CAT5E, BNC 75Ohm, OptocalCon Duo po obydwu stronach sceny.

Z uwagi na umiejscowienie reżyserki w kabinie zastosowano 2 monitory odsłuchowe bliskiego pola Meyer Sound Amie, które zapewniają spójność brzmienia z systemem nagłośnieniowym zainstalowanym na widowni małej sali teatru.

System mikrofonów bezprzewodowych stanowi 8 kanałów Shure ULX-D z mikrofonami do ręki SM58/Beta58 oraz nagłownymi DPA d-fine 4088.

Kwota dofinansowania: 7 809 600,66 zł

Zadanie zostało zrealizowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.

 

Modernizacja oświetlenia scen Teatru

konsola oświetlenia

Zadanie obejmowało zastosowanie najnowocześniejszych technologii: opraw oświetleniowych opartych na diodach LED, konsoli nastawczej oraz zastosowania urządzeń inteligentnych, pozwalających wzbogacić oprawę świetlną widowisk teatralnych.

Kwota dofinansowania: 264 480,90 zł. 

Zadanie zostało zrealizowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.

 

 

 

 

Modernizacja osprzętu elektroakustycznego

Dzięki dotacji otrzymanej z Samorządu Województwa Mazowieckiego w listopadzie br. zrealizowano inwestycję pod nazwą „Modernizacja osprzętu elektroakustycznego” o wartości 4.174.668,90 zł. Zadanie obejmowało modernizację systemu oświetlenia scenicznego i akustycznego wraz z osprzętem scen Teatru Dramatycznego w Płocku.
Ponadto w ramach działań zostało sfinansowane uruchomienie systemu łączności inspicjenckiej.

Zakres prac obejmował modernizację:

1. Systemu łączności inspicjenckiej (Duża Scena, Scena Kameralna, Scena Piekiełko, Foyer);

2. Systemu oświetlenia scenicznego (Duża Scena);

3. Systemu akustycznego (Scena Kameralna, Studio nagrań). 

Głównym celem inwestycji była poprawa warunków oświetleniowych i akustycznych sal widowiskowych, co sprawiło, że płocki Teatr stał się bardziej innowacyjny i nowoczesny. Dotychczas istniejąca Infrastruktura techniczna scen, wymieniona w latach 2006-2007, wymagała gruntownej modernizacji. Otrzymana ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego dotacja, pozwoliła dostosować parametry scen do wymagań technicznych stawianych przez twórców widowisk teatralnych, ale przede wszystkim oczekiwań publiczności.